Jag lider!

Hej och förlåt. Lovade att uppdatera bloggen igår, men så blev det inte. Vaknade tidigt på morgonen och mådde illa något fruktansvärt. Började skaka. Kunde inte äta. Läskigt. Skulle jobba mellan 7.30 o 15.00. Trodde aldrig jag skulle klara det. Nätt och jämnt tog jag mig igenom det. Blev bjuden på mat efter, på vången av min bror och hans familj. Fick VÄRLDENS magknip, knappt så jag stod ut. Hade det hela kvällen, i omgångar. :( Hoppades på att jag skulle vakna utan idag. Knipen har försvunnit, men jag har haft ont i magen hela dagen ändå .. Jobbigt! :(

Emma har i alla fall varit här en stund idag och livat upp stämningen lite. Solat, snackat, handlat och haft det allmänt slappt. Fast har fortfarande ont, och hon har åkt hem. Äta. Kanske ska ses ikväll igen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mar battre nu hjartat, langat efter dig. sista dagen har nu och det bara regnar. ses i morgon kvall, vi ar pa vangen vid halv 8 tror jag. kramis

2008-06-10 @ 05:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0