Götet, here I come!

         
Tänkte göra mitt sista inlägg innan jag åker nu! Ska kolla upp bussarna in till stan, packa det sista, göra vid mig lite och äta. Sedan åker jag. Ska möta upp min syster i stan då hon slutar jobba vid 6-tiden. Sedan brummar vi vidare till Götet! Jag tar med mig kameran i väskan så jag kan föreviga våra skojsigheter. Tar även med mig min kamera-sladd, ifall jag lånar brorsans dator och göra något inlägg. Annars kommer jag hem på söndag, då tar även min syster konfirmationen, så det kanske inte blir något bloggande då. På dagen i alla fall. Annars lägger jag upp bilder och så på måndag!

Ha en fortsatt fin vecka mina vänner, för det tänker jag ha! Hejdå skåne, hello Göteborg!

Kommentarer
Postat av: stina

Wooho, ! va kul lisseberg ær bæst hoppas ni får det naaajs! Pøss.

2008-06-25 @ 15:09:19
URL: http://stinamander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0