Födelsedag!


Idag fyller som sagt min pojkvän 18 år. Grattis till honom! Dagen till ära klarade han även sin uppskrivning idag. Åh, vad glad jag är för hans skull. Grattis grattis grattis!

Tiden på  jobbet idag har gått långsamt känns det som. Kan bero på att jag vad där redan vid halv 8 och gick hem en stund över 3 kanske. Men jag har hunnit få lite andra grejer fixade också, såsom min lön, bytt några tider och sådär. 

Om en stund kommer mamma hem, även min bror. Han kom aldrig igår, utan kommer idag istället. Ska väl laga lite mat och sådär, sedan ska jag åka hem till Karl-Henrik och pussa på honom för att han är så duktig och för att han fyller år!

(Köpte även nya numret av Sofis Mode på jobbet, så den ska jag lusläsa nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0