:)

Hej mina vänner :) Uppdatering på de senaste dagarna. Midsommar var kanon. God mat/dricka, snapsvisor, dans, lekar, skratt och trevligt folk :) Igår vaknade jag upp hemma hos Elin. Vi chillade, tittade på film och sådär. Körde och tankade bilen (haha!) och hem till mig. Älskling kom. Sedan körde vi hem till Nichlas och tittade på fotboll, snackade, käkade gottis och hade allmänt trevligt! Idag åkte Henke ifrån mig tidigt för att hjälpa sin bror i hans hus. Sedan övningskörde jag med mamma till Degeberga och mötte killarna. Älskling, Nils, Nille och Victor. Sedan körde vi till Åhus och spelade mini-golf och åt glass! Så trevligt så. Mikaela tittade även förbi :) 


JAG HÅLLER PÅ ATT BLI HELT TOKIG, FÖR JAG HITTAR FORTFARANDE INTE MIN KAMERA-SLADD! DEN FINNS INTE NÅGONSTANS! :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0