Dagens shoppingrunda.

Det har varit en lång och härlig dag i Götet. Vädret har dessvärre varit sämre, men det hindrade inte systrarna Persson från att gå på staden i hela SJU timmar! Här kommer lite pics från dagen:



Pigga och vakna, och i affärerna redan vid 10. Här ser ni syrran i H&M:s provrum!



Efter mycket letande efter ett lunch ställe med sallader osv, bestämde vi oss till slut för hederliga Donken ;)


Haha, där stod jag med nerdragna byxor när jag provade en klänning (som jag faktiskt köpte). Men jag orkade verkligen inte knyta upp min Converse än gång till, som jag redan hade gjort 54489594 (!) gånger :p


 
Det blev mat framför tv:n med bror och syster. Här ser ni även Jonnas numera chockrosa naglar!

Jag kommer även att fota det jag köpte idag, men det får jag göra lite senare!
Nu får vi väl sätta igång att göra vid oss lite inför kvällen. Jag står även inför ett stort val. Vad ska jag ha på mig?

Kommentarer
Postat av: jess

fin klänning :)

2008-06-26 @ 21:37:12
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Elin

tror jag lånar den klänningen sen, ja tack för det!! ;)

2008-06-27 @ 19:21:20
Postat av: Mamsegull & Mange

Hej flickor, hur har ni det? igår var ju stora partydagen oxå..... ni lovade ju lägga in många ilder o uppdatera. Hur går det med det? saknar er, kör försiktigt hem i morgon. Puss Mamsen

2008-06-28 @ 12:25:02
Postat av: StinaMander

:) det är underbart, eller ja vädret är iaf underbart massa sol och så, här är jätte fint. men man saknar ju alla hemma:)

PUSS

2008-06-28 @ 16:16:33
URL: http://stinamander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0