Är det tacken?

Okej, såhär såg det ut när jag tittade ut genom fönstret. Det blåser som tusan! Det är moln. Suck. Är det tacken för att jag jobbar alla andra dagar då det är 30 grader och stranden-väder? Antar det. Magen är bra idag i alla fall. Vilken lättnad. Hatar att ha ont i magen, när man liksom inte vet vad som är felet egentligen. 

Idag hade jag tänkt att städa lite på mitt rum, packa (för jag åker till mamma imorgon som även kommer hem från en 2-veckors semester i Thailand) och förhoppningsvis läsa lite på mitt körkort. Ikväll är det ju EM-match, Sverige-Grekland. Och den ska ses hemma hos Elin med tjejerna. Snacks och läsk blir det också. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0