3/6

Hej hej hej och lite mer hej! Har verkligen inte varit inne på datan på evigheter. Det har hänt väldigt mycket roliga saker på sistone så jag får väl skylla på det för min extremt dåliga uppdatering.

I tisdags var en väldigt händelserik dag, för att börja någonstans. Dagen började med skola. På Mats danslektion hade vi avslutningsfika. Alla tog med sig någon slags fika att bjuda på, även kallat knytkalas. Jag bjöd på glass. Min favvis. 


Dans-tjejerna och Matsiii :)

Efter fikan gick vi upp på stan för att kolla på 3:ornas karneval. Utklädning, skrik och skratt :)





Efter karnevalen, blev det chill på stan med vänner. Gick till parken och tittade lite på genrepet inför kvällens allsång. Gick och köpte mat / fika till allsången. Sen var det dags. Och såhär snygga var gänget :D :


Emmies, jag, Elin, Paulina, Bettan och Mik ..

HELBRA kväll. Och dag för den delen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fucking bettan, Therese heter jag, haha

2008-06-06 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0