Shopping och ilska!

Godmorgon! Igår blev det inte någon bra uppdatering alls. Jag "flyttade" nämligen från mamma till pappa igår, sedan ringde min storasyster och sa att vi skulle träna lite inför beachhandbollen ( yesss jag ska vara med i år!). Så vid 8 cyklade jag ner till skolan ( de har byggt upp en plan där ), mötte tjejerna och spelade. Mycket skratt och prat blev det också visserligen, men det ska vara kul ;) 

Har även glömt att berätta att min kära cykel blev stulen häromdagen :( Kan man inte få ha någonting i fred! Detta är TREDJE cykeln de snor från mig! Så sjukt. Man måste ju kunna ställa en cykel över natten, hur skulle man annars kunna ta sig någonstans? Skulle jag då inte kunnat åka hem till min pojkvän, åka och fiska, gå på stan med mina vänner bara för att vara säker på att ingen kommer sno den under natten? Jävla idioter rent ut sagt! Har man inget bättre för sig än att stjäla cyklar? 
Ahh, skulle man få tag i dem så jävlar! Men min lillasyster ringde igårkväll och sa att hon hade hittat den, eller de på fritidsgården hade hittat den. På deras gård eller vad det var, så de hade tydligen tagit in den. Men hon sa att de hade klippt kedjan, sadeln var helt sne och reflexerna och det sönder. Men det återstår och se om den går att laga, min storasyster ska dit i eftermiddag och hämta hem den till mig (jag ska nämligen jobba idag, 15-22). Och till er puckon som inte har något annat för er, skaffa ett liv och låt andras vara!

Kände att jag behövde skriva av mig lite av min ilska :p Men usch, nog om det!
Nu ska jag visa er vad jag shoppade i onsdags:



    
Två baslinnen från H&M

  
Bh och matchande trosor till. Orange är en härlig färg, eller hur?

                   
Foundation (i pulver-form) med tillhörande borste. Köpta på Ren Hud.
Det är väldigt dyrt men otroligt bra! Det innehåller mineraler som är bra för
huden och även solskydd 15. Kan varmt rekommendera det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0