Toppendag/kväll!

Tjena tjena! Åkte som sagt in till stan efter jobbet igår. Kollade även då på Superstar sedan gick jag lite på stan innan vi gick bort till restaurangen. Tog lite gott att dricka och inväntade de andra. Efter ett par timmar på restaurangen, begav vi oss alla hem till min systers och hennes pojkväns lägenhet. Fikade och hade lite presentöppning och så. Sedan kom även Paulina dit. Sedan var det dags för hemfärd för de flesta. Vi åkte med pappa o Cissi till stationen sedan följde jag och Paulina Karl-Henrik till bussen. Sedan hade jag en askalas rolig kväll med bästa Paulina :) 

Marwin var också med, han gillade läget, men tyckte nog att uteserveringens 
stolar var någon size för liten ;)


Urgod mat. Jag åt grillade laxfilé med kall romsås och klyftpotatis. Mums.


Vi fikade och Jonna öppnade presenter. Här på bilden med sitt snygga nya
smyckeksrin.

Resten av bilderna låter jag tala för sig själva :p :









Öltält, karusell, bus, bajamaja, bäst sällskap, planer och MYCKET skratt! Vi är bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0