Sommarens fel!

Hej. Usch vad dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna. Men jag säger som så många andra, det är sommaren som gör det! I måndags jobbade jag ju från 15-22, sedan gick jag och la mig nästan precis när jag kom hem. I tisdags, morgonen efter, var jag på jobbet redan halv 8 på morgonen. Jobbade till 15, sedan tog jag bussen direkt till stan och bil vidare till Degeberga. På kvällen blev det fiskning med grabbarna i Vitemölla eller Vitemölle eller vad det nu hette. Det var kul, och ack så duktigt jag är på att fiska ;) haha.


Min resa var dock inte smärtfri. Jag sprang runt i halva Tollarp
med denna packningen och hade inte en aning först var bussen skulle gå
och när jag väl kom på var det var missade jag den!
Arg och nästan gråtfärdig, fick jag snällt vänta på nästa buss :)


Kvällen blev lyckad i alla fall. Jag var sååå duktigt på att fiska ;) 
Dock fick jag ingen fisk, men det var kul ändå!
(Varje gång Victor skulle fota mig, hade han givetvis fingret ivägen :p)


Hampus och Henke. Älskling var den ända som fick napp, en liten ål
fick han upp, men han slängde i den igen!


Så fint!


Fint fint fint!


Så mysigt med alla båtar och kvällssolen är så underbar!


Puss på oss ;)

Sedan sov jag hos älsklingen. Igår tog jag bussen därifrån redan vid 9-tiden. Mötte upp min syster i stan, som skulle göra vid sina naglar (där jag gjorde vid mina). Sedan kom Elin in till stan, gick en runda sedan lunchade vi alla 3. God kycklingsallad blev det! Sedan gick vi en ganska lång runda till och en del inköp blev det. Lägger in bilder på det sen!

Nu hade jag tänkt gå och äta frukost, för det har jag inte orkat göra än :p Sedan tänkte jag gå ut och lägga mig i solen en stund, blek som jag är! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0