Lovely people

Hej (och ursäkta för dålig uppdatering....igen!). 

I fredags var jag ju som sagt på den dära middagen med Karl-Henriks jobb. Blev dessvärre inga bilder tagna men det var en mycket trevlig kväll och sjuuuukt god mat, den godaste på länge. Potatisgratänger, fläskfilé, varmrökt lax, sallader och mycket annat. Åh så gott det var! Fick även en efterrätt gjord på bla vit choklad och hallon. Smarrigt! På kvällen/natten åkte vi hem till mig så sov Karl-Henrik här :) 

Igår började jag med att möta upp de flesta tjejerna på torget. Vi bilade till stan och mötte upp resten. Åt frukostbuffé på Fantasi innan vid sedan gick upp på stan. In på H&M, ockuperade alla deras provrum och köpte kläder till bechhandbollen :p Sedan åkte alla hem till sig en snabb runda, sedan åkte vi ner till skolan för att träna lite. Efter en stund kom även killarna och lirade med och mot oss. Hem igen efter handboll, sand, regn, åska och sol. Gjorde vid oss och tog sedan bussen in till stan och bussen vidare ut till min systers lägenhet där det blev förfest. Riktigt kul! Sedan vidare in till stan och kristianstaddagarna. Sedan tog jag och Karl-Henrik nattbussen hem :) 
 

Systra mi ..

(Lägger upp fler fler fler bilder imorgon, håll utkik!)

Idag har jag jobbat. 15-22. Hade helst varit hemma och bara slappat hela dagen men så fick det inte bli! I morgon gäller samma sak, sedan är jag ledig tisdag, jobbar ons-tors och är sedan ledig hela helgen! NU ska jag sova. Vi hörs i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0