Åhus!

Hej. Dålig uppdatering, jag vet. Jobbet har kommit i vägen (och självklart andra saker också). Men jag jobbade som sagt i onsdags mellan 15-22, trött som en get när jag kom hem. Var sedan på jobbet redan 7.20 igår morse. 

Efter att jag slutade vid 15 åkte jag hem, tog en välbehövlig nap och så. Efter det ringde mamma och sa att vi skulle åka ner till Åhus (beachhandbollen) och kolla när min kusin spelade kvartsfinal. Det blev stress, jag, mamma och morfar hämtade upp Henke på vägen körde så där lagom fort men hann bara nästan fram. Vi hörde slutsignalen. Två sekunder senare ringer min storasyster och säger att de förlorade med en boll. EN BOLL! Och vi stressade som idioter :p Men vi kollade lite på några andra matcher och det viktigaste av allt. Jag köpte kulglass. Åh så gott! Vanilj-mjölkchoklad, päron-mjölkchoklad med mjölkchoklad-topping. HAHA. Kände att det blev lite mycket mjölkchoklad mot slutet så morfar fick ta över ;)

Idag är det planer på att jag ska träffa Elin. Vad vi ska göra har jag inte en aning om, så nu ska jag ringa henne! Hejsvejs!

Trots det dåliga vädret på dagarna, blir det finare på kvällen med mysig kvällssol..


Det nya beahhandbolls-området..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0