Gårdagen i bilder.

Tjena tjena. Kan väl börja med att berätta lite om gårdagen. Efter jobbet åkte jag hem, gjorde vid mig lite och bytte kläder, innan jag åkte till Karl-Henrik. Vi firade hans lillasyster Katja som fyllde 13 år! När de flesta gästerna hade åkt hem gick resterande till stenbrottet och badade där. Dock stannade jag på land. Why? Inga badkläder!



Den varma kvällssolen speglade sig i vattnet ...


Älskling försökte få ut Troja (deras hund) för att bada men hon vågade inte ..

Så Stoffe fick bära ut henne ..

Hon kan simma jättebra och tyckte trots allt att det var kul, men hon är en liten fegis ;)

:) :)

Efter kalaset blev vi skjutsade hem till mig igen. När vi kom hem tog vi cyklarna och cyklade ner till affären för att hyra film, men givetvis var där stängt. Så vi tog nästa affär, köpte världens godaste cider och i stället för att hyra, köpte vi två stället :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0