UPPDATERING!

Hej. Uppdatering ska det bli, eftersom den har varit väldigt dålig!

För att lite kort berätta om beachhandbollen. Vi hade 5 matchter i gruppen, varav 3 matcher blev walk over, vilket innebar att vi "vann" de matcherna. Den första vi spelade förlorade vi med en boll och den andra kommer jag inte ihåg hur mycket vi förlorade med. Sedan gick vi till 16:ondels-final, men åkte ut. Men vi hade kul! Efter vi spelat klart, tittade vi på lite andra lag och hejade på dem! Sedan gick jag, Jonna och Linda till husvagnen, där vi skulle sova, i ÖSREGN. Herregud vad det regnade. Det var meningen att det skulle bli utgång, men iomed vädret blev det inget med det. Jonna och Linda kunde inte bestämma sig vad de ville göra, och jag blev för rastlös för att spendera hela kvällen/natten i husvagnen så jag åkte hem till Victor, där han och Karl-Henrik var. Tog en dusch, kollade lite film och sedan åkte vi hem till Karl-Henrik.


Våra snygga spelar-outfits :p


Lite warm-up! ;)


It was fuuuuun :)

Dagen efter (söndags) blev vi hämtade och åkte sedan till beachhandbollen igen. Fast denna gången var det min bror och hans lags tur att spela. Herrar motion. Behöver jag säga mer än att de tog hem hela skiten och att stämningen var mer än på topp?! Vår hejarklack var klart störst och hördes absolut mest!


Bar á Bar, hela gänget..


Vinst, vinst, vinst ..


Hejarklacken :D nästan alla hade vars ett Bar á Bar-linne!


Heja heja heja (finalen) ..


Första plats!


Det firades med bira!


Lagfoto (spelare och supportrar ;)

Har även ett litet klipp med hejande skönsång efter vinsten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0