Tennis is the shit!

Tjena tjena! Gick upp vid halv 10 idag, skönt att komma upp i någorlunda tid. Åkte med pappa direkt till tippen och slängde vår gamla yttertrappa, åkte hem, käkade frukost, sedan cyklade jag, pappa och Cissi ner till tennisbanan för att slå lite. Hur kul som helst, sjukt underskattat, när planen dessutom inte ligger alls långt ifrån där vi bor. Varmt var det, men det fläktade väldigt skönt. Och för Cissi, som då spelade för första gången, gick det bra, och jag fick tillochmed henne till att säga att det faktiskt var kul (hon var nämligen väldigt skeptisk mot det från början och trodde att det skulle vara supersvårt).

Cissi hade tillochmed varit så duktig och köpt ett nytt racket, eftersom vi bara hade två ;)


Cissi med sin snygga pose ;)


Pappsen :)


Cissi tog kort på mig när jag slog mina dunderslag ;)


Nu håller jag och pappa på att försöka sätta upp mitt bord, men det var inte så enkelt som vi trodde, så vi får se hur det går. Känner starkt för att bara vara hemma hela dagen och hitta på saker, men givetvis ska jag jobba, 15-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0