Superstar!

Åkte som sagt in till stan med tjejerna för att kolla på Superstar på lilla torg. Trevligt må jag säga, massa barn som sjöng! Gud så duktiga de var. Sedan träffade jag även Paulina och hennes pojkvän och gick en runda med de i stan innan jag mötte upp pappa och Cissi. De skulle handla present till Jonna. Så vi gick en stund på stan och sedan satte vi oss och åt på restaurang Peking :)

Emil Sigfridsson höll i Superstar, även han sjöng några låtar.


Triss i E. Emilia, Elin och Emma.



Pappa och Cissi.

I morgon blir det jobb igen. 8-15. Sedan åker jag in till stan och träffar Henke. Sedan ska vi ut och äta med hela familjen, då min storasyster fyller hela 20 år. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0