Stick it!

Elin var här, kollade på Stick it! och Save the last dance 2. Bra filmer som går att titta på hundra gånger!

I morgon är det beachhandbollen som gäller. Var sjukt laddad innan, är inte det så mycket längre. Men det kommer i morgon vill jag lova! 10.30 ska vi samlas och redan 11 har vi vår första match. Det hade varit kul att gå långt, men ska jag vara ärlig så är jag där bara för att ha kul! På kvällen blir det utgång. Söndag blir det beachen igen, då broder kommer ner från Götet och ska spela. De vann alltihopa förra året. Svinkul att kolla! Så det blir nog inte så mycket uppdatering. Men. Jag tar självklart kameran med mig och "dokumenterar" dagarna lite. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0