Lite av min dag, i bilder.

Hej igen! Tyvärr blev det ingen smoothie tidigare. Det får bli en annan dag istället. Men tänkte visa lite av min dag i bilder:

Jag och lillasyster (eller mest hon) badade Marwin. Haha så söt.

Han tycker det är skönt när man sprutar vatten på honom ..


Fast han tycker inte om att vara blöt efteråt. Jag virade in han 
i hans prickiga täcke så han inte skulle frysa ;)


Trots ösregnet begav vi oss ner till byn, solade lite i
världens mest sämst solarium någonsin. Blev ingen skillnad alls!
Sedan cyklade vi vidare till affären för att köpa ägg, men det blev visst
lite annat också ;)



Sedan bakade jag muffins. Det stod att det skulle bli 15-20 st,
men det blev visst bara 8 :p Haha. Men ni som är gluten vet hur det
är att baka glutenfria grejer. Åh, det blir aldrig bra när jag ska göra det iallafall.
Kan säga att de ser godare ut än vad dem var. Men Jenny tyckte de blev goda så hon
fick allihopa ;)

Nu ska jag göra vid mig lite. Och välja kläder (vilket kan ta ett tag!!), ska nämligen ta bussen till stan om mindre än en timme. Ska möta Paulina där och lite annat folk.. Magnus Uggla spelar sedan vid 8-tiden! Ha en fin kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0