Kiviks marknad!

Heeeeeej :)

Igår åkte jag som sagt hem till Karl-Henrik och sedan åkte vi ner till Kiviks marknad. Mycket skoj! 
Nu har jag nästan precis duschat. Mamma hämtade mig hos Karl-Henrik innan, sedan åt jag och storasyster frukost där. Innan jag går och gör vid mig lite, tänkte jag bjuda på bilder från igår:

Jag och Karl-Henrik körde och hämtade pizza och kebab sedan åkte vi hem till Victor och käkade där. Efter det gick vi ut och tvättade hans bil. Jag skötte slangen :p


Sedan kom Micke (som skulle köra) och sedan hämtade vi upp Nils för att åka till marknaden. Efter att vi gått där en stund gick vi till parkeringen och Victors föräldrars bil och satte oss där och tog det lugnt och vissa åt.


Hampus och MC träffade vi också på


Mycket folk var där!


Sedan gick vi ner en runda på tivolit. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte åkte med älskling i den hära karusellen. Men Micke gjorde det istället och jädrans vad det gick :p


hej hej!


Högt var det också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0