Just nu

mer passande outfit i det otroligt varma vädret ..

Hej hej hej! Att jobba idag från 20 över 7 till 3 var inte smärtfritt. Har blivit sjukt förkyld, nyser hela tiden, näsan rinner och jag hostar för fulla muggar! Jobbigt, men jag överlever. Just nu håller jag på att plocka undan det sista på mitt rum. Har bytt om från jobbe-kläder till en lite svalare outfit. Linne från H&M och jeansshorts köpta i Danmark. De andra i huset håller på att förbereda all mat, dukning osv, inför festen ikväll. Klockan 6 kommer alla. Så nu måste jag fortsätta!

Ha en underbar lördag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Elin

du är snygg, och du är en piss som inte svarar på mina sms. <3

2008-07-05 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0