Jag pustar ut!

Hej bloggen! Jag har vunnit, eller iallafall överlevt det 7-dagars långa maratonloppet. Åh vad det känns skönt, men efter att ha jobbat sju dagar i sträck är jag sjukt trött. Har inte blivit någon bra uppdatering alls här. I tisdags var Karl-Henrik här. Vi lagade mat och bara slappade och myste. Igår kom Cissis släkt hit på middag. Det var trevligt. Små barn och bus! Här kommer lite bilder från igår:

Sigge och Alvin brottades ..


Sigge visar sin superduper fina min som han har lärt sig ;)


Jonna och sötaste Marwin kom också på besök en runda.


Älskling och Sigge busade i trädet.


Bloggen funkar inte riktigt som den ska, jag kan inte lägga upp fler bilder osv. Så det kommer fler bilder en annan dag. Imorgon är jag ledig, då blir är det stranden med Elin som gäller :)

Ps: Som många redan har påpekat så skrev jag fel i förra inlägget ;) Jag jobbade mellan 8 och 15 inte 8 till 22 :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0