Jag köpte fredag!


Godkväll kära ni! Kom hem från jobbet för en stund sen. Inte så roligt att jobba idag, känner att jag inte bara har en besvärlig hosta utan att även förkyldningen tränger sig på. Man blir så hängig och trött av det, särskilt när värmen hjälper till. Men nu är jag hemma iallafall. Sitter i min sköna säng med laptopen i knät. Köpte även Fredag eftersom jag är en trogen läsare till Elin Kling. Älskar hennes stil och eftersom det är hon som har skapat modesidorna var jag tvungen! Tänkte bläddra lite i den innan jag somnar.

I morgon börjar jag jobba redan halv 8 på morgonen till 15. Klockan 18 nalkas det 20-årsfest för min storasyster i trädgården. Kommer bli mycket och god mat, trevligt folk, pojkvännen och alltmänt mys! 

Vi hörs i morgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0