IKEA!

Godkväller! Jobb som sagt mellan 8-15, sådär lagom (!) svårt att komma ur min sköna säng imorse. Men det gick. Direkt efter jobbet cyklade jag hem, bytte om, sedan brummade jag, pappa och Cissi in till stan. Hämtade upp syrran och hennes kille och åkte vidare mot IKEA. Kan man annat än älska det stället? Det blev en hel del inhandlat. Och jag är mycket nöjd med mina köp. Till mig blev det ett barbord med två barstolar/pallar till och en lamp-"krona". (Visar bilder när allt är på plats!)



Pappa tvivlade ett tag på att vi inte skulle få plats med mitt bord och stolar i bilen, men efter lite övertalning så köpte vi det, och givetvis fick alltihop plats i bagaget (man hade nog tillochmed fått plats med en linjal där också ;) haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0