Den nya klänningen!

Lovade ju att visa min klänning jag köpte häromdagen. Så här har ni den. Färgen kommer dock inte riktigt till sin rätt. Glittret som ser lite rosa ut är helt silvrigt! 
(Får ta en bättre bild och visa vid ett senare tillfälle!)




Nu när jag tänker efter så kom jag på att jag köpte ju faktiskt ett par nya solisar också och såhär ser de ut:





I morgon fortsätter mitt "jobb-maraton" (som varar i hela sju dagar). Men det är skönt att jag jobbar kväll i morgon, då börjar jag inte förrän 15.00 och slipper gå upp så tidigt ;) Så i morgon har jag planerat att jag ska fortsätta att sätta upp mina nya saker (har även ändrat om lite på rummet). Jag har även bestämt att jag och Cissi ska spela tennis vid skolan, eftersom hon aldrig har spelat det så innan :p Men vi får väl se. Till er säger jag nu: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0