Cloverfield!


Tjena mittbena! Jobb idag, från 20 över 7 till 3. Riktigt drygt. Gud så trött jag var idag! Ville bara hem. Nysattacker och hostattacker om vartannat, inte det roligaste när man sitter i en kassa. Men jag överlevde och kom hem, där min efterlängtade älskling väntade på mig. Vi har bara tagit det lugnt ikväll, käkat mat då även våra grannar var med, sedan cyklade vi ner till affären och hyrde film. Efter en sjuk beslutsångest från båda hållen blev det till sist Cloverfield. Karl-Henrik tyckte den var skitdålig och jag försökte väl mest intala mig själv att den var bra, men egentligen var den inte det. Lite smått hysterisk och slutet var det sämsta! JAG HATAR dåliga slut och när de inte slutar ALLS som jag har tänkt mig! 



Kommentarer
Postat av: Maggies

Jag såg den mögfilmen på BIO! fy fan, vi höll på att lämna biosalongen efter att ha sett hälften! :P haha

2008-07-07 @ 23:42:40
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0