Agyness Dean!

Hej! Har inte gjort så mycket sedan jag vaknade idag. Antar att jag vilar upp mig inför kommande dagar. Kommer att jobba sju dagar i rad nu, med start i morgon. Tufft, men återigen får man tänka på pengarna så går det lite lättare i alla fall.

Längtar även otroligt mycket till vår Mallorca resa. Den 24 augusti åker jag, min pojkvän Karl-Henrik, mamma och mina systrar. Och det ska bli så otroligt skönt! Fast jag hinner knappt börja skolan innan vi åker (skolan börjar den 19:onde) :p Men vad gör man inte ..

Var bara tvungen att ägna en liten del av detta inlägget till Agyness Dean också. Älskar verkligen hennes galna, klockrena och ack så snygga stil. Inspiration, javisst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0