Vinden vänder.

   
image83Igår åkte jag hem till Elin på kvällen. Gick och hyrde film (SuperSugen) och sedan gick vi en lång runda och bara snackade :) Efter det gick vi hem till henne och tittade på tv, pratade och sedan tittade vi på filmen vi hyrde. Sjukt dryg film. Vi trodde (hoppades) att den hela tiden skulle ta slut men varje gång vi trodde det började den med något nytt!

Dagen i dag började med att tog bussen kvart över 7 imorse. Sjukt trött var jag. Började med idrott som Elin (i min klass) höll i. Roligt att se killarna dansa magdans, haha :p Därefter vände dagen till katastrof. :( Men efter många samtal och sms och att jag fick träffa Karl-Henrik, blev det bättre!

 Imorgon (vill nästan skrika ut det!) är vi lediga, studiedag. Det ska bli så skönt! Dock ska jag upp ganska tidigt ändå. Ska ta bussen till Malmö med Emma 10.20. Gäsp. Men det ska bli mycket trevligt :) Ska bla (om den förhoppningsvis finns kvar!) prova den superläckra jackan jag har sett på Weekday.

Men nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig så jag orkar shoppingdagen i Malmö imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0