Tack!

Fest i lördags. Tack alla som kom och gjorde kvällen så bra! :) Och tack för alla de fina presenterna!

Blev städning igår, som tog hur lång tid som helst! Jag har aldrig sett något värre, fyfan som där såg ut :p
Sen blev det mys med älskling innan hans pappa kom och hämtade oss. Det blev kalas hos hans mormor, sen drog vi upp till Nils en runda sen kom mamma och hämtade oss igen sen sov vi hos mig :)

Idag börjar jag inte i skolan förrän halv 3. Skönt, men känns så onödigt att åka in för EN lektion.

Nej, nu ska jag gå och äta frukost, sen ta på mig en ansiktsmask och göra vid mig lite innan jag tar bussen till stan :)

puss

Kommentarer
Postat av: hannah

låter ju bra, du får lägga upp en bild på det ;)

2008-01-28 @ 16:29:24
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0