Så borde det inte va!

JAG ÄR ARG! Hela vårt matsalssystem i skolan kan ta sig nånstans! Vi har så kallade matkort som vi drar varje dag vi ska in till matsalen. Förra veckan var det Therese och idag var det jag som glömde mitt matkort (alla kan väl glömma). Jag sa till mattanten att jag hade glömt mitt kort hemma och givetvis fick jag inte komma in. Jag sa då att jag var tillochmed uppskriven på "gluten-listan" ( eftersom jag ibland får specialmat.. Hon ba: " Jag vet också att du går här, men det är samma regler för alla". J**la MATTANTER!

Så, nog om det! :p Har bara en lektion till, skönt. Slutar redan 13.40. Efter skolan ska jag och lillasyster till Malmö på en liten shoppingrunda. Ska försöka hitta någonting att ha på mig på festen på lördag (vilket jag inte har lyckats med hittils).

Ps: Vad tycks om min nya bloggdesign? (made by bellita.blogg.se) Själv tycker jag den är skitsnygg! :)

Kommentarer
Postat av: emsi

hej gulllliiis
va fin design du fick :D
loooove yoooouu

2008-01-22 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0