Lördagkväll..

Hejhej. Har sovit hos Karl-Henrik i två nätter nu, men åkte hem vid 3-tiden idag. Snorhalt på vägarna! Jobbade mellan 16 och 18. Skulle egentligen till Degeberga ikväll igen, på krogrunda. Men det blev tyvärr inte så..
Har ätit god mat, lax & potatis med romsås. Sen har jag suttit  här i köket (med datorn)  medans mamma, Mange och Stoffe har spelat poker. Nu fick de för sig att de skulle sjunga Singstar, och nu tjatar de på mig att jag ska va med, så man får väl offra sig för laget! ;) 

Ishockey, Cannada vann i förlängningen, fuck! Men sånt som händer ..

Imorgon kommer älskling hit. Usch, sen är det inte länge tills skolan börjar :(

Ps: Är det någon snäll själ som skulle kunna hjälpa mig med min tråkiga blogglayout, och göra den snyggare, tack?!

Ps.2: Är det någon som vill följa med mig till Malmö / Kristianstad på måndag på en liten shoppingtur? Säg till! :)


                             image66


Kommentarer
Postat av: Therese

jag kan fixa din blogg sida :) och sen undrar jag om du vill hänga med till stockholm i sommar? :D haha

2008-01-06 @ 12:30:01
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0