Långdag i staden!

Hej :)

Hade ställt klockan tiiidigt imorse. Den ringde kvart i 8! Fast jag gick dock inte upp förrän 10 över. Tog bussen 09.27 och var inne lite i 10. Jag hann handla 4 par skor, en mössa och en plånbok innan pappa kom och hämtade mig vid 11-tiden då jag skulle till tandläkaren 20 över.
( Och gud ska veta att mina tänder är sjuuuukt ömma, Aj! ) Efter det åkte jag in till stan igen och mötte Therese. Vi lunchade och gick på stan samtidigt som jag messade med Emma som var på väg in till stan med Oskar. När de kom in gick vi 4 och fikade på Darins. Därefter inhandlades ett par jeans ( Grattis Josefine, du hittade ETT par som passade efter alla 5483574 st du har provat! ) innan jag tog bussen hem 15.40 :)

Usch, panik, skola imorgon! Och vad är det första vi ska göra imorgon, 08.10, första dagen i skolan efter jullovet? JO, in till badhuset och simma!! Jippie ... Here we go again!

Nu ska jag se om jag hittar en bekini till imorgon, sedan försöka borsta mina ömma tänder och sedan bums i säng. Kommer i vilket fall som helst inte orka upp imorgon :p

Godnatt!

Ps: Jag har inte lagt upp bilderna på dagens köp pga. att jag inte får det till att fungera ( att skicka över bilderna fån min mobil till datorn ).

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Hjärtat, fick du räls där nere också??? :( sen stavas bekini med i alltså bikini. Puss

2008-01-08 @ 07:25:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0