Jag ljög.. TVÅ gånger!

Efter skolan blev det en tripp till Malmö med lillasyster. Sprang runt som galningar för att jag skulle hitta något att ha på mig tills på lördag. Medans jag var inne i provrummen sjuttielva gånger (med beslutsångest) fyndade Jenny massor. Ex, 2 par byxor för 200 spänn, inte illa. Jag inhandlade iaf två tunikor, 3 halsband och en halsduk. (Får fortfarande inte överföringen av bilderna att funka, därför kommer tyvärr inga bilder på de). Och jag tror faktiskt jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig på lördag :)

Måste bara berätta att jag gjorde så att lillasysters resa fram och tillbaka blev kostnadsfri! Med lite vita lögner och smarta drag gjorda av mig, blev det en billig resa :D (orkar inte förklara allt, men ack så bra! :p)

"I huvudet på Gynning" är slut (HON ÄR BÄST, no matter what! ). Så nu hade jag tänkt att gå och lägga mig för jag är sjukt trött!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0