Hemma.

Körskolan var faktiskt helt okej. Kan kanske bero på att vi inte var där mer än en timme ;) Vår "lärare" skulle iväg så han släppte oss tidigare. Skönt!

Pratade precis med Elin i telefon i typ 78 min, haha oj. Snackade om vår lilla tripp som ska äga rum, förhoppningsvis, på påsklovet. Och det kommer bli asbra om allt går som planerat! :)
Pratade även med Tess i telefon alldeles nyss. Vi fick något sorts glädjeryck. :p Jag var inne på vårat schema och kollade runder och upptäckte att vi kommer att sluta 13.20 nu varje fredag. Så jag var tvungen att ringa henne ;)

Men nu ska jag cykla hem till Kalle. Ska träffa han, Johan och Anton och planera festen :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0