Galet!

           image92  image93
                                   Jag                                                          Paulina
                                      (Bilderna är tagna precis efter, därför är öronen så röda)

Började skolan med dans idag vid 8.10, slut 09.50.. Efter det gick jag och Paulina och åt bakad potatis på Graffiti, efter en stund kom även Emma och höll oss sällskap:) Medans vi satt där och snackade kom Emma på att hon skulle ta om sitt ena hål i örat idag och helt spontant sa jag och Paulina att vi också skulle ta hål, för skojs skull, så så fick det bli :p
Blev även lite shopping idag med, en väska och ett par solisar. ( Kommer bilder på det senare idag).
Sedan skulle vi ha lektion klockan ett (efter TRE timmars håltimme) och givetvis så är den INSTÄLLD. Tack.

Nu är jag hemma hos Emma, ska strax titta på film ..

Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0