Första skoldagen.

Hej:)                    
Back to school again. Var ganska trött imorse, kunde inte riktigt somna igår. Har väl vänt dygnet på lovet, I guess.. Började dagen med idrott, på badhuset. Simma. Var inte så farligt som jag trodde, var faktiskt ganska skoj :) Efter det hade vi lång rast ( ingen engelska ) sen var det dags för svenska, sen dans. Ganska lugn dag. Gick till körskolan efter skolan och skrev in mig och fick typ 746654 st böcker. Blää. Annars så har jag fortfarande asont i tänderna, värre än igår. Kunde knappt äta idag. :/ Och svar på mammas fråga: Nej, jag fick inte tandställning där nere, ska få det på måndag. Men de spände och bytte ut saker och satte dit nya, och gummiband mellan tänderna och allt möjligt!

 Men ska ner och äta nu. Hörs sen. Puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0