Det kommer bli sååå bra!

Kom precis hem från Kalle. Har suttit där i två timmar med grabbarna och planerat festen. Det sista alla sa innan vi lämnade Kalle var " Fan vad jag är laddad nu, kunde inte festen vara imorgon!" Åh, det kommer bli så bra :d hihi.

Therese ringde innan och sa att schemat inte stämde. Det nya schemat som ligger ute nu ( som vi tyckte var så bra ) skulle tydligen inte börja gälla riktigt än. Men vi slutar ändå vid 15.15 imorgon. Bättre än 5 iaf! ;)

Nej, nu ska jag gå och borsta mina tänder och lite så innan jag ska dyka (!) i säng.

Sov gott, puss

  

Kommentarer
Postat av: Jehona

Hej, tyvärr fixar jag inte andras bloggar, det skulle ta allt för mkt tid och energi :/ Kram!

2008-01-11 @ 15:59:07
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Therese

fast vi fick ju sluta 20 över ett igår :) wiihoo :)

2008-01-12 @ 14:17:48
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0