2008.

Nyår igår och sista dagen på år 2007. Jag hade en superdupertrevlig kanonkväll! Tack alla som gjorde kvällen så bra.

Har inte gjort så mycket annat än att sova idag. Stannade kvar i stugbyn till eftermiddag någon gång, sen kom pappsen och hämtade mig. Åkte ner och köpte kebab på Connys, sen gick jag och la mig igen när jag kom hem. Pigg och vaken gick jag upp vid halv 10 så spelade jag, mamma, Danne och Malin "Jim & Ronny" ( gin & romey). Och jag kammade hem en säker andraplats!

Imorgon åker jag nog med Danne och Malin in till stan, sen får jag se vad som händer. 


Ha ett härligt 2008 min vänner! 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Önskar dig ett underbart 2008 mitt hjärta, jag älskar dig, mamsegull

2008-01-04 @ 12:40:53
URL: http://[email protected]
Postat av: guuuummanhh

:D:D:D:D världens bästa kompis!

2008-01-04 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0