Vill ha!

Har nästan precis kommit hem från stan. Vår sista lektion idag var inställd. Sååå skönt att sluta tidigt, speciellt på fredagar! Jag gick till frisörsalongen där mamma klippte sig, sedan gick vi vidare till konditori Duvanders och fikade, sen skulle mamma även ha en intervju med en kille som hade sökt jobb hos mamma, så där satt jag i en timme och lyssnade på de ;)

 Ikväll kommer Karl-Henrik. Vi ska laga mat, titta på film och bara ha det mys:)

Jag önskar mig verkligen en egen kamera och jag har tittat runder på lite olika men jag tror att jag har fastnat för den här. Nätt kamera i olika supercoola färger. (Jag vill ha den rosa, för jag älskar rosa).
                         image96

Kommentarer
Postat av: Anonym

min farmor har den rosa haha

2008-02-02 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0