SKIT!

Var i skolan, danssalen, från 1 till halv 3 idag. Hur det gick? SKIT rent ut sagt. Jag kommer aldrig bli klar med min dans känns det som :( Hjälp!

Åkte iaf till systeryster efter att jag var i skolan. Sitter här nu .. har käkat lite o så. Ska snart åka med Johan till Tollarp. Ikväll kommer storebror med fru o barn :) De ska snart flytta till Norrland!! Kommer fan inte träffa de alls mycket sen eftersom det är så långt iväg. Det är typ lika långt som att åka till Italien! Tråkigt :( Menmen, de har iaf köpt ett jättesött hus där :)

Nej nu vill jag hem. JOHAAAAAN HO HO!?

Kommentarer
Postat av: emma

du fixar det snuttis :) tack för en trevlig dag/kväll & allt möjligt igår och idag :P PUSSS BÄSTIS

2008-02-20 @ 21:52:59
URL: http://emmiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0