Överraskning=islandshästar!

image128
Dagen började med att jag träffade Therese, Mikaela och Paulina inne i Kristianstad vid 9-tiden. Jag hade ju såklart ingen aning om vad vi skulle göra. Eftersom jag hade blivit tillsagd att inte äta frukost innan så gick vi och åt en frukostbufé på Fantasi :) 
    
Efter ca en timme kom Paulinas mamma och hämtade oss. Eftersom jag inte visste vart vi skulle eller vad vi skulle göra satt de och skrämde mig med en massa saker och ledde mig på villospår ;)
När vi kom fram höll de för mina ögon så jag inte skulle se. Sedan fick jag titta! Vi skulle rida på islandshästar.. (Jag och Mikaela var ganska nervösa i början eftersom vi ridit typ en gång innan, när vi var små). Vi började med att rykta de lite sedan var det bara att hoppa på. Åh, det var perfekt väder för en sån här utflykt. Det var helt underbart härligt att rida ut där i skogen med solen i ansiktet lite då och då. Tack för en helt underbar dag tjejer, ni är så braaaaaaa:)

     

Kommentarer
Postat av: hannah :)

du är förjäkla nsygg i håret josse ;)

2008-02-11 @ 20:01:24
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0