overkligt!

Hej :)

Andra dagen i skolan. 2 lektioner, ganska skönt må jag säga. Fast efter skolan blev det en hel del dansande..

Okej, nu kan jag faktiskt avslöja den saken som jag inte kunde berätta igår. Eftersom S berättade det för hela klassen idag så är det inte längre någon topphemlighet. En av danstjejerna i min klass, har blivit mamma! Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, det är så overkligt på något sätt. Speciellt att hon har gått i 8 månader utan att ens veta att hon varit gravid! Hur overkligt som helst. Men än en gång, grattis till världens sötaste lilla pojke :):)

           image159

Kommentarer
Postat av: Elin

Åtta månader utan att veta, hur gick det till? :O

2008-02-26 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0