KARTA!

image133

Tog bussen in till stan och bytte sedan buss, vidare till Åhus. Skulle möta upp Paulina vid Sånnahallen eftersom hon var och tränade barnen där. Fick en underbart fin karta av henne som jag la in på mobilen så jag skulle hitta. Dock så fattade jag inte så mycket av den utan pratade ist med min kära pojkvän som ledde mig dit. Det var bara det att efter vi hade lagt på och jag ringde till Paulina och sa att jag var framme så var det givetvis fel skola, haha :D
Så jag pratade med henne hela vägen ända tills jag kom fram :p Vi åkte och köpte godis och nu sitter jag äntligen här hemma hos henne och snart ska vi titta på skräckfilm! :)

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0