JAG SKA DIT!

Godmorgon :)

Kom till skolan tidigt idag. Ca 07.35 .. Åkte med pappa och han var tvungen att vara lite tidigare på jobbet idag, så att så fick det bli! Börjar inte förrän halv 9, så här sitter jag.

Ikväll vet jag inte helt säkert vad som händer. Det är planerat att jag ska träffa Karl-Henrik, men eftersom han mådde dåligt igår så får vi se hur det blir. Vet inte om han är på jobbet idag heller, eller om han stannade hemma. Han svarar inte när jag ringer så jag antar att han ligger hemma och sover.

Imorgon är det lördag, vilket innebär att det är MELODIFESTIVALEN i Karlskrona och JAG ska dit!! ( eller jag och min storasyster rättare sagt ). Jag längtar skitmycket, det kommer bli superkul :)
Bilder från det kommer sen, om jag lyckas få några bra ;)

Nej, nu ska jag gå och lämna min väska och sedan knalla bort till H-huset där vi ska ha engelska.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: EMILIA

OHHH DU DIN LILLA RÅTTA! Hälsa Charlotte, Sibel och Linda från mig!!!!!!! :D

2008-02-29 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0