Impulsshopping.

Hade kalas för mig och min bror igår. Fick pengar (som jag hade önskat mig till en kamera), presentkort, blommor, en shoppingdag i Malmö och två biljetter till en av del-finalerna i melodifestivalen (i Karlskrona). Ska dit med min storasyster den 1 mars. Åh, det ska bli så kul! Längtar verkligen :):) Blir en favorit i repris. Var i Malmö på del-finalen 2004. Sjukt roligt :D

Gick på stan idag, först med Mikaela, sedan kom även Therese och höll oss sällskap.
Kameran som jag visade i ett tidigare inlägg, blev min idag! Den rosa blev det och jag är suuuupernöjd :)

image101
:):)

Nu ska jag in i duschen, sedan ska jag försöka packa upp lite kläder (åkte ju från mamma till pappa igår).

puss 

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Du impulshandla??? Men snutte det har väl aldrig hänt dig innan?

2008-02-04 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0