ikväll och morgondagen

Den här lördagen och min födelsedag börjar gå mot sitt slut. Men det har varit en underbar dag trots att jag har jobbat.
Jag jobbade tillsammans med min storasyster och Tobbe, för den ordinarie personalen är på firmafest så den unga generationen har fått hålla ställningarna i affären ;) Men det gick bra!

I morgon ska jag träffa Paulina, Mikaela och Therese inne i stan kl. 09.00. Det är typ det ända jag vet. De har förberett en överraskning till mig :D ( De som känner mig vet att jag verkligen älskar överraskningar!) Jag vet att jag ska ha varma och lite oömmakläder och att det kan innebära att man får ett och annat blåmärke. Mer vet jag inte. Ihhh, jag är så nyfiken, haha :D Berättar i morgon när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0