Hejhopp!

Hej :)

Igår var jag och Emma (Jonna kom också sen) som sagt i Malmö. Blev otroliga fynd, ex ett par byxor för 20 spänn. Som hittat! :p
( Bilder på inköpen kommer sen ).
Efter Malmö, ringde jag taxi ( Victor ;) som körde mig till Karl-Henrik. Sov där inatt:) Hinner ju inte träffa han så mycket eftersom han jobbar. Sedan kom morfar och hämtade mig imorse. Och nu sitter jag här. Håller på att städa mitt rum! SUCK.

Ikväll ska jag träffa Emma, blir mys framför gynning med popcorn ;)

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha nej det är bara jag som är lite överambitiös och inte har nått liv ;)

2008-02-19 @ 19:14:12
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: taxi

Tja, jag sitter på jobbet och läser din blogg va:D såå nu vet du vem som kollar den, jag är då alltså din taxi som du så fint skrev:D

2008-02-21 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0