Gummanh-dag!

image146

Guud, mitt rum har nog inte varit så välstädat på år och dar som det blev idag efter att jag städat det :)
Efter att Emma var och klippte sig ( klippte lugg, fiiint ) kom hon gåendes till mig. Vi käkade lite mackor och jag packade lite. Efter det promenerade vi med en fullpackad cykel till byn, där vi gick inom ICA för att handla till middagen som vi skulle laga! 
Blev nachochips med tacoköttfärs och riven ost på ( som vi sedan värmde i ugnen ) och sallad och dipsås till. Mycket gott! :)
image147
image148

Nu sitter vi och nördar framför varsin dator, ska bänka oss framför gynning sen vid 9. Detta är en bra gummanh-dag/kväll !! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0