Förtrollande underbar helg :)

Oj, har knappt bloggat i helgen.. Men det har hänt så mycket annat, så jag har inte "hunnit"! 

I fredags var jag borta hos mormor & morfar (med delar från släkten o familjen) och fikade lite och spelade kort :)
Sen på kvällen kom Emma hem till mig på lite mys med film och popcorn ;)

Igår åkte jag som sagt in till staden och mötte Karl-Henrik. Gick och käkade först och kollade sedan runder på lite kläder till honom. Blev många fina inköp :) Efter det gick vi och fikade och sedan kollade vi på bio, Förtrollad. Helt okej, typisk Disney-film ;) Tog bussen hem vid 6, käkade god tacos med storasyster och sedan var melodifestivalen som gällde :)

              image145

Idag har jag och Karl-Henrik bara slappat.. Det har varit så skönt. Men nu har han åkt hem och jag saknar honom redan :( Men det har varit en underbar helg med min älskling :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0