Finally!

Hej igen:)

Efter många om och men körde vi äntligen från stan vid halv 7-tiden. Tittade lite på tv med mamma och lillasyster när jag kom hem ..
Sen kom broder och gänget :) Och nu har typ alla gått och lagt sig, funderar också på att göra det nu faktiskt.

Säger som Emma.. Kunde vara kul att veta vilka ni är som läser min blogg. Är väl trots allt 16 st i genomsnitt som läser den varje dag;) Skriv en kommentar vem du är, om du tittat förbi! :p

Puss & Godnatt!

Ps: Kom på att jag inte har lagt upp bilder än på det jag handlade i Malmö. Men jag har inte hunnit fota allt.. Men det kommer väl så småningom ;)

Kommentarer
Postat av: emma

jag är din flitiga reader!! ;)

2008-02-20 @ 23:58:48
Postat av: hannah

me too ;)

2008-02-21 @ 16:18:36
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0