Fått allt om bakfoten!

Igår var jag helt säker på att jag och Paulina skulle in till skolan idag, till danssalen, och öva och komma på steg till våra danser. Jag var helt säker på att vi hade bokat salen idag mellan 1 & 4. Smsade Paulina som sa att det inte alls var idag utan imorgon ist. Jag snackade med Therese som ringde vidare till R som var i danssalen. Hon kollade upp det och mycket riktigt var det idag vi hade bokat den. Jag ringde upp Paulina och sa att det var idag, fast nu kunde hon inte idag. Så antagligen får jag åka in där själv och öva min dans. Tror dock inte jag stannar i 3 timmar. Men jag får se hur jag gör.. Usch vad allt blev klöddigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0